Feilsøking og bytte av komponenter
Feilsøking og bytte av komponenter
Noen ganger kan det forekomme at boligaggregatet dere har hjemme vibrerer mer enn vanlig og at det høres litt ut som danskebåten.
Dette kan i mange tilfeller være en gjenvinner motor som nærmer seg havari.
Et annet senario kan være at næringsaggregatet man har på arbeidsplassen lyser rødt med følgende feilmelding:
Tilluft temperatur høy!
Dette kan for eksempel bety at det er en reguleringfeil på tilluftvifte slik at det går mindre luft over varmebatteri eller andre feil for eksempel en sensor som ikke fungerer riktig.
I slike tilfeller kan det være godt å ha en partner man kan ringe slik at man hurtig kan finne feil, komme med bøtende tiltak og utbedre feil fortløpende for å unngå nedetid.
Granlund Inneklima AS er en liten telefonsamtale unna i slike tilfeller.
Kostnad for oppmøte og en estimert tid for feilsøking kan fås over telefon og slike oppdrag vil alltid bli prioritert for å forhindre nedetid.
Hvis kunde ønsker å fastsette vilkår på forhånd kan dette også gjøres, men vil bli vurdert i henhold til mengde oppdrag utover året.
Dette gjelder også ved bytte av deler, vi tar alltid et prosentvis påslag på deler over nettopris slik at dere alltid får vår rabatt hos leverandører, dette vil kunden bli informert om slik at ingen føler seg blir lurt. Vi bruker ikke utvidede rabattsystemer for å forvirre kunden. Mer om dette under Om Oss.
Når det kommer til feilsøking generelt vil prisen bli speilet av kompleksiteten.
Prosess rundt feilsøking
En vanlig henvendelse vil være å få en telefon fra et sameiet eller en næringskunde der problemstillingen blir lagt fram.
Videre blir det informert om priser og antatt tid. Da serviceoppdraget er godkjent av begge parter muntlig ønsker vi å motta en epost med en bekreftelse og faktureringsinfo.
Da tiden for feilsøking er kommet blir dette utført med en oppdragsrapport som beskriver hva problemet er, hva som skal til for å løse det og hvorfor det har forekommet. Bøtende tiltak vil bli gjort hvis det er sikkerhetsmessig grunnlag for det.
Har man en serviceavtale med Granlund Inneklima AS kan man være sikker på at det blir fakturert avtalte priser i avtaledokumentet. Vi har også veldig gode tilbakemeldinger om vår kundebehandling når uhellet er ute men også til vanlig.
Ta kontakt ved å ringe, send mail med knappene under teksten eller bruk kontaktskjema på bunnen av siden.